PLATĂ
Metoda de plată acceptată este Paypal. Aceasta se efectuează la checkout. Dacă plata nu este finalizată, comanda va fi anulată.
Metoda de plată acceptată este Paypal. Aceasta se efectuează la checkout. Dacă plata nu este finalizată, comanda va fi anulată.
Preturile contin TVA si sunt caracteristice magazinului online. Acestea pot fi modificate fără o notificare prealabilă si pot varia de la preturile găsite în magazine fizice sau la diverse evenimente. Cumpărătorii internationali sunt responsabili pentru toate taxele sau restrictiile vamale practicate de tara lor în relatie cu pachetele trimise din România.
Produsul pe care îl veti comanda va fi expediat prin intermediul corespondentei prioritare recomandate. În cazul în care comanda nu poate fi livrată din motive care care tin de client cum ar fi adresa gresită, incapacitatea de a efectua livrarea la domiciliu sau neridicarea de la oficiul postal, marca nu poate fi responsabilă pentru nici un fel de daune sau costuri asociate.
Costurile de livrare (6 euro) vor fi aplicate comenzii Dvs. Acestea sunt aceleasi indiferent de numărul de produse comandate, dacă adresa de destinatie este aceeasi.
Comanda dvs. va fi expediată la adresa furnizată la checkout după confirmarea plătii. Dacă cumpărati un cadou si doriti că acesta să fie expediat la o altă adresă, comunicati-ne aceasta informatie în caseta de mesaje la checkout.
După primirea comenzii veti fi contactat prin e-mail. Produsele aflate în stoc vor fi expediate în aproximativ 2 zile lucrătoare. Timpul estimat de livrare depinde de destinatie după cum urmează:
România: 1 pană la 3 zile lucrătoare
Europa: 3-15 zile lucrătoare
Restul lumii: între 5 si 25 de zile lucrătoare
Produsele sunt ambalate corespunzător pentru a fi transportate într-un plic cu bule sau cutie, în functie de natura si dimensiunea lor.
Dacă decideti să anulati comanda din orice motiv, vă rugăm să luati legătura cu noi cât mai curând posibil. Dacă plata a fost deja efectuată, dar comanda nu a fost incă trimisă, costurile comenzii vor fi rambursate, inclusiv costul de expediere. Acest lucru nu se aplică produselor personalizate, dacă lucrările sunt deja în curs – în acest caz rambursările nu sunt posibile.
Culorile produselor prezentate în imagini sunt cât se poate de apropiate de realitate, dar datorită caracteristicilor materialelor si monitoarelor de calculator se pot sesiza mici diferente uneori.
Pentru piesele neajustabile (cum ar fi unele dintre inele), dacă acestea nu corespund dimensiunii, vă rugăm să luati legătura cu noi. Redimensionarea va fi efectuată fără costuri (cu exceptia costului de expediere). Orice ajustare ulterioară va avea costuri suplimentare, stabilite în functie de piesa în cauză. Vă rugăm să nu ezitati să ne contactați cu orice nelămurire aveti înainte de efectuarea comenzii sau expedierea acesteia. Facem tot posibilul pentru a descrie produsul cu exactitate si pentru a-l ambala corespunzător. Dacă însă produsul primit nu vă satisface, va rugăm să ne contactati înainte să va decideti să îl returnati.
Vă puteti exercita dreptul de returnare în termen de 14 zile de la primirea produsului. Pentru a putea face acest lucru, trebuie să ne informati printr-un e-mail cu toate informatiile privind produsul si datele dvs. la adresa: cleopatracosulet@gmail.com. Articolul trebuie returnat în nu mai mult de 14 zile după aceast demers de atentionare. Produsul trebuie returnat în stare perfectă, fără semne de uzură sau deteriorare. Costul de livrare al returnării va fi va fi responsabilitatea clientului. Acest lucru nu se aplica produselor personalizate. Acestea nu se returneaza si valoarea lor nu se ramburseaza.
Dacă vă exercitati în mod corespunzător dreptul de returnare, rambursarea va fi emisă prin intermediul Paypal în termen de 14 zile de la primirea elementului returnat în stare bună (minus costurile initiale de expediere).
Dacă produsul comandat de Dvs. se întâmplă să fie deteriorat sau defect, vă rugăm să ne anuntati cât mai curând posibil. Dacă există o problemă pentru care responsabilitatea este a noastră, repararea sau schimbul se va face fără costuri. Vă rugăm să retineti faptul că produsele noastre sunt obiecte realizate manual, care trebuie purtate și întretinute cu grijă. Dacă daunele se datorează utilizării/purtării si nu se dovedesc a fi defecte de productie, brandul nu poate fi tras la răspundere pentru acestea. Dacă, pe de altă parte, se întâmplă să se deterioreze produsul din orice alt motiv, este perfect posibil să îl reparati la noi pentru un cost suplimentar. Dacă doriti să restaurati finisajul original al unei anumite piese (oxidare de exemplu), se poate face fără costuri. În oricare dintre cazuri, costul de expediere a unui articol va fi responsabilitatea clientului.
Datele personale furnizate de clienti sunt utilizate pentru gestionarea si trimiterea de comenzi si buletine informative – acestea nu vor fi vândute tertilor în niciun caz. Datele referitoare la cardurile de credit sunt protejate prin utilizarea serviciului Paypal ca modalitate de plată.
Va rugam nu copiati sau reproduceti niciunul dintre produsele sau imaginile de pe acest site.
Cand navigati pe un site web, este posibil sa se stocheze informatii in browser-ul tau, sub forma de cookie-uri. Controlati Serviciile cookie aici.